Семінар від Promodo та SeoMoz
Вчора мав можливість бути присутнім на семінарі, котрий організувала компанія Promodo та їх західні партнери SeoMoz. Сам семінар був присвячений просуванню сайтів на західний ринок. Хоч і тематика не зовсім моя, все таки багато цікавого можна було почерпнути, та й дещо для себе я все таки виніс.Не зважаючи на те що побувати на семінарі вдалось лише до обіду, почути класних спікерів все таки вдалось.
Роман Вілявін розказав про те як і чим аналізувати конкурентів в своїй ніші, досить цікаво. З доповіді виніс кілька інструментів, котрі думаю мені пригодяться.
Особливо було цікаво слухати Gillian Muessing, із компанії SeoMoz. Хоч з англійською не все супер на 100% цю доповідь було легко слухати, все було зрозуміло та й зрештою спікер був дуже харизматичним. Одне задоволення слухати такі доповіді. А розказувала Джиліан про планування SEO стратегії, та як це все грамотно побудувати.
Якщо перші два доклади були впринципі оглядовими, то доповідь Романа Доброновського, котра складалась з двох частин “Пошук і аналіз правильних ключових слів” та “Конкурентна оптимізація і отримання посилань” містила чимало конкретики. Дуже практично доповідь, відповідно і запитань до доповідача було чи не найбільше.
Нажаль після цієї доповіді був змушений покинути семінар, але не сумніваюсь що далі було також дуже цікаво, особливо для справжніх seo-шників
Більше моїх фоток із семінару у Facebook
Постовий: Захоплюєтесь музикою та музичними інструментами, тоді купляйте Синтезатор Yamaha PSR-E423 і будьте класними музикантами