StartUp Crash Test #30: Маркетинг аудиторних проектів
25 травня в Майстеркласі біля Києво-Печерської лаври проходив практично ювілейний, 30-й StartUp Crash Test. Цього разу темою панельної дискусії було “Маркетинг аудиторних проектів, або як вирости з 0 до 100 тис. відвідувачів”. Схоже цього разу хороша тепла погода далась в знаки – в залі було не надто багато присутніх 🙂Першу панельну частину наповнили представники компаній fs.ua, best.ua, superdeal.com.ua, klumba.ua. Основною темою дискусії було “Маркетинг аудиторних проектів, або як вирости від 0 до 100 тис. відвідувачів”. В ході дискусії було зачеплено ряд питань, зокрема загальні що таке маркетинг в інтернет-проектах, критерії оцінювання ефективності маркетингу, де купляти трафік, видатки на SEO, як отримати перших користувачів тощо.
В частині презентації проектів було заявлено традиційно 3 штуки
Першими презентувались multitest.me, сервіс підбору інтернет провайдера в залежності від адреси абонента. Як на мене дуже цікавий сервіс, вирішить реальне питання коли змінюється місце проживання та вибрати найкращу пропозицію від провайдера на підключення інтернету.
Далі був проект dressup.ua – для молодих фешн-дизайнерів та магазинів одягу, котрий за словами доповідача вирішує основні проблеми: як швидко вийти в онлайн і отримати свого першого користувача.
Ну і останніми презентували проект ants2ants.com – сервіс моніторингу просування проектів для девелоперських компаній і інвесторів в сфері інвестицій в нерухомість
Більше фоток на сторінці StartupCrashTest у Facebook
Постовий: У вас є малі діти тоді вас точно зацікавить детская одежда интернет-магазин, щоб купляти щось було зручніше