Rex.ua – виставка про рекламу, мас-медіа, маркетинг
Постовий: Після виставки чи конференції ви бажаєте організувати корпоратив? Тоді вам точно слід знати про банкетный зал киев, за доступними цінами
Хоч і приїхав лише сьогодні в Київ, проте вирішив все таки піти на дану виставку, тим більше вхід був безкоштовний, плюс саме сьогодні був Інтернет День на виставці, і саме дуже багато було присвячено продажам і просуванням саме в мережі.Власне сама виставка була доволі об’ємною – було чимало компаній. Переважно це фірми котрі займаються поліграфією, зовнішньою рекламою (різною доречі – від значків до метрових друкованих площ), продажею поліграфічного обладнання, тощо. Вприниципі цікаво було, щоправда не зовсім мій сегмент.
Особисто вразила технологія друку фото по дереві, дуже оригінально як мінімум. Набрав різних магнітиків, а за чекін на стенді пром.юей ще й антистрес-м’ячик.
Проте більше цікавили конференц-зал, де як я і сказав вище, відбувались доповіді на різну тематику – в даний день тематика була дотичною до інтернету. Звісно на всі доповіді потрапити не вийшло. Потрапив на доповідь когось із студії VIS-A-VIS, де розказували про базові етапи у формуванні сайту компанії. Згодом був круглий стіл про рекламу. Окрім того було дуже цікаво послухати кейси від компаній на ринку реклами, зокрема в інтернеті.
Були кейси про впізнаваність нової моделі Reno (щоправда мабуть на мене не дуже справило враження, бо я модель так і не запам’ятав), був кейс російського МТС та його Red Energy, Оксана Завойко з Prodigi розказала про SMM специфіку Microsoft Ukraine, розглянули кейс українського Х-фактору (той що в інтернеті), була дуже цікава штука про вірусну рекламу для Якіторії (та що в Харкові), прикольно придумали.
І останнім (після круглого столу) був доклад знову ж таки від Оксани Завойко, котра власне і розпочала SMM частину події і мала тему “Социальные сети: один из инструментов или суть интернет-маркетинга.” Доволі цікаво було слухати. На більше часу просто не хватило, тому власне таким для мене був цьогорічний #rex_ua