На #semcamp 2011 розказали як просуватись на захід
Вчора мав можливість побувати на події, котра носила назву SEMCamp 2011. Відбувалось все у хорошому бізнес-центр “Парус”, що практично в серці столиці. На конференцію з’їхалось чимало учасників та доповідачів не лише з України, але й Росії, Британії, США, Нідерландів.Організовувала подію компанія Promodo, а власне мені випала нагода побувати в хелптімі і допомагати з організацією, котра доречі була на найвищому рівні – тут вам і кофібрейки, обід, фуршет, синхронний переклад на англійську\російську. Програма конференції була доволі розгорнутою, адже вже починаючи з 10.00 ранку була можливість слухати доповідачів.
Описувати кожен виступ я не буду, лише зверну увагу на кілька найбільш цікавих на мою думку персон і докладів на концеренції.
Першим був Miles Scudamore (Promodo UK, London), “The market of SEO services in the United Kingdom: how to match client’s expectations?” (синхронный перевод на русский), котрий розказав про особливості ринку в Британії.
Далі Александр Федотов (Ашманов и партнеры – Украина, Киев), «SEO в большой международной компании в качестве in house специалиста». Я не спеціаліст, але здається нічого нового в презентації не було.
Особливо цікаво мені особисто було послухати доклад від Роман Доброновського (Promodo UA, Харьков), “Изменения в поисковом алгоритме Google: год 2011-й”, адже про фільтр від Гугла Панда мало пише, а так як я маю справу з контентом з доокладу можна зрозуміти що ж все таки не потрібно робити щоб не потрапити під бан пошукової системи.
Досить цікаво було послухати Ann Smarty (SearchEngineJournal.com), “Гостевой блоггинг как инструмент получения естественных ссылок”.
Цікава доповідь була і в КонстантинаЛеоновича (Sape.ru, Москва), “Западные биржи ссылок: цифры и факты, примеры использования, сравнение эффективности.” Послухали про системи і різні цікаві моменти у роботі із просуванням на заході.
З того що ще запам’яталось це виступ мого земляка Руслана Савчишина (MagneticOne ,Тернополь), “Практика продвижения ecommerce решений на западные рынки”. Цікаво і приємно було почути про його досвід і про те, як фірма із офісом в провінції працює на світовому ринку.
Дуже цікавою була доповідь у Павла Рязанова (QuartSoft, Краматорск), “Landing pages: страницы, что продают”. Все чітко, якісно і корисно. Аж заслухався
Також вразила своїм оформленням як інформаційним так і графічним Дарья Батухтина (Y Soft Corporation, Брно), “Контекстная реклама в Facebook: зачем и как ее использовать для продвижения бизнеса за рубежом?” Дуже класні слайди, в твіттері писали що роблено сервісом prezi.com
Ще було кілька презентацій, а завершилось все круглим столом, в котрому брали участь експерти в галузі, а модерував все Артур Оруджалієв.
Як висновок можна сказати що конференція вдалась на 100%, особливо було помітно, що люди зав’язали контакти для подальшої співпраці (впринципі це одна із найважливіших моментів в конференціях). Особисто познайомився із багатьома приємними людьми, побачив @werter @druh_opryshok @whitemystyle, класно провів час.
Ну і традиційно решта фотографій на Googe+ і FB
Постовий: Цікавитесь автомобілями та додатковими аксесуарами до них? Тоді вам підійде Миол, дуже хорошої якості