#uasmcamp 2012
Цього року як і минулоріч їздив у Львів на Social Media Camp. Як і тоді так і тепер все відбувалось в УКУ на Хуторівці. Цього разу на конференції було 3 секції.Якось так сталось що я переважно сиджу на секції “Нове суспільство”, в якій обговорювались теми блогінгу, журналістики, а після обіду розпочалась нова секція пов’язана із стартапами та розробкою під соцмережі.
Першим розпочав Віктор Фомін “Психоаналіз блогів”, котрий проаналізував із власного досвіду що ж таке блог, для чого все це, тощо.
Відразу після Віктора виступив Петро Нек із “Facebook Timeline як майбутній публічний стриптиз”, котрий за сумісництвом ще й модерував цей потік. Петро розказав про майбутнє життя у Facebook, проаналізував що це може бути як корисним так і не дуже, зокрема висловив застереження щодо публікації в соцмережах дуже особистої інформації – час відпустки, подорожі (це все може бути використаним злодіями) тощо. Окрім того порвала фраза “все що ми їмо, відразу потрапляє у фейсбук”, що стосувалась сервісу Foodspoting, але коли відірвана від контексту то звучить дуже смішно.
Відразу після доповіді Петра відбувся круглий стіл на тему “Популярний блогер”. Нажаль із заявлених учасників були тільки хлопці з keddr.com, тому Петро запросив мене та Рому Голубовського до обговорення. Цікавий доречі досвід. Поговорили як про популярність так і про її створення. Зійшлись на тому що блог буде популярним якщо в нього дописувати регулярно, писати якісні матеріали. Не оминули і соціальну складову та пошуковий трафік. Одним словом хороший досвід.
Після кавопаузи записали відепривітання з ДН для @blondboyUA. Власне це і стало причиною (заливав відео на ютуб) того що я потрапив на презентацію від Семена Кременюка і Олександра Ляпоти ”Історія успіху keddr.com”, хоча першочергово думав відвідати доповідь Артема Комолова “Можливості Foursquare для локального бізнесу”. Щодо keddr.com то хлопці розповіли з чого все почалось, специфіку роботи і результати. Дуже цікаво було
Дуже і дуже цікавою була доповідь від Отара Довженка “Як журналістика стає соціальною” в котрій Отар розказав багато цікавих фактів як соціальні мережі як допомагають так і заважають журналістам.
Відразу після обіду відвідав доповідь Михайла Оплаканця “Вплив соціальних сигналів на SEO”, в якій Михайло привів кілька кейсів і показав що вже зараз на видачу в пошуковиках впливають соціальні активності людей.
Також потрапив на презентацію стартапу wishpresent.com від Сергія Коржа, котру я щоправда вже бачив здається на StartUp Crash Test і признаюсь що використовую цей сервіс.
Все таки на доповідь про Foursquare я таки потрапив, бо Артем Комолов проводив ще й на потоці про розробку під соцмережі, а саме ”Що можна за допомогою API Foursquare”. Дуже пізнавально
Далі ще було багато цікавого зокрема неофіційна частина 😉 Але про це якось згодом.
P.S. Мої фотки з конференції у Facebook i Google+