#successcamp – успішний баркемп
18 листопада в офісі Інтерньюз-Україна відбувся SuccessCamp, захід присвячений успішним практикам у сфері нових медіа, журналістиці, тощо.Насправді вмістити всіх доповідачів в одному залі було не можливо, тому програма баркемпу була поділена на два потоки. Інколи хотілось побувати одночасно в обох, проте на жаль клонування поки не придумали 🙁
Перший виступ на який вдалось потрапити, це “Як зайняти нішу в інформаційному просторі й досягнути успіху” від Сергія Пішковція. На прикладі проекту inspired.com.ua Сергій розповів як подавати контент, працювати в соцмережах для того, щоб людям було цікаво і проект став успішним.
Своїм досвідом, на прикладі lviv-online.com, у створенні регіонального подієвого ресурсу поділився Тарас Скицький. Тарас розповів про основні проблеми які виникають у ресурсах, плани на майбутнє. Досить дивним для мене була думка про те, що сайт не приносить гроші і навіть не фінансує сам себе. Здається в Львові та й в такій ніші це як мінімум дивно,хоча можливо я не в курсі всіх реалій 😉
Олена Дуб розказувала про краудсорсинг в соціальних проектах. Навела декілька успішних прикладів зі світової практики, а також і успішні українські кейси, зокрема про хорошу і потрібну ініціативу “Київ без тютюнового диму”, згадала і про проект ElectUA в якому я мав щастя працювати.
Роман Голубовський нарешті “розкодувався” для публічних виступів та розповів про власний проект UaReview, котрий відомий не лише своїми гумористичними “новинами”, але й тим що на їх гачок зловилось чимало відомих ЗМІ не лише в Україні. Вважаю цей проект одним із найяскравіших, як мінімум цього року. Зі слів Романа якщо раніше сайт мав на меті просто розважати читачів, то зараз в нього ще й повчальний зміст – як не купитись на фейкові новини для ЗМІ.
Марія Крючок, з якою доречі знайомий вже дуже давно саме завдяки твіттеру, розповіла про Центр Майбутнього, для чого він створений та яку несе мету.
Про роботу із соціальними медіа та й взагалі про роботу в галузі комунікації літературного фестивалю на прикладі Meridian Chernowitz розповіла Шутяк Лілія. Досить цікавий приклад. Особисто для мене найбільшим здивуванням стало те, що найбільше активно цікавились фестивалем навіть не українські користувачі інтернету, а румунські.
Також на баркемпі вдалось виступити і мені. Моя тема звучала приблизно як “Тонкощі у роботі регіонального ЗМІ” на прикладі сайту kopychyntsi.com.ua.Доречі було дуже приємно побачити і почути, що моя робота потрібна. Дякую всім за запитання 😉
На завершення хочеться подякувати організаторам такого заходу, який на мою думку вийшов надзвичайно ефективним і корисним. Думаю надалі схожі зустрічі просто необхідні, хоча б для того, щоб люди які роблять справді корисні і цікаві проекти поділились думками, познайомились і дізнались щось корисне.
P.S. Мої фотографії на Facebook
Постовий: Цікавитесь із продажу яких товарів можна розпочати власний бізнес? Купляйте силіконові чоботи оптом, це саме той товар, що потрібен