ОдессеЯ 2013 – нове ім’я у #YaConf
Є у мене традиція, хоча би раз в рік їздити у Одесу. Ну в морі там покупатись і щось цікаве чи кльове послухати. Минулого року це був концерт Linkin Park, цього року причиною приїхати в це круте місто стала щорічна конференція з маркетингу в інтернеті, яку проводить Яндекс.
Цього року, до свого міні ювілею конференція отримала і нову назву – ОдессеЯ. Звучить не погано!
Якщо говорити про огранізацію заходу, то тут взагалі слова відсутні. Яндекс традиційно для себе робить все на найвищому рівні – тут вам і хороша зала, і смачний кейтерінг і навіть роздатка, яку дають кожному. Цього року це був органайзер в сумку, для різних ручок-телефонів-кабелів. Дуже зручний і корисний подарунок 😉
Тепер до справи. Вся конференція була поділена на дві секції – Відеореклама, Маркетинг, там де його немає та Цифрова лояльність.
У секції Відеореклама говорили чимало про перспективи цього формату, причому було дуже цікаво, адже із доповідями виступали всі сторони – і ті хто продає, і ті хто купляє таку рекламу.
Секція Маркетинг там де його немає особисто мені сподобався найбільше, адже говорили дуже душевні, інколи навіть домашні історії. Зокрема були кейси від видавництва, і як їм вдалось збільшити продажі, були і радійники, які розказали про те, як використали інтернет у своїх цілях та приклад того, як автор книг може використати інтернет для промоції і подальшого продажу власних книг.
У секції Цифрова лояльність було дуже багато не надто зрозумілих слів – можна було булшіт-бінго грати 😉 А якщо серйозно, то розглядали е-мейл розсилку і те, як вона може впливати на лояльність і подальші продажі. Досить продуктивна вийшла секція, особливо для представників e-commerce.
Власне цим все і закінчилось. Далі ще правда був фуршет, купання в морі і поїзд на Дніпропетровськ, на який ми навіть не запізнились 😉
Постовий: Бажаєте, щоб ваш будинок був сучасним? Обладнайте отвод гнутый с резьбой і насолоджуйтесь результатом