SMM.ua – чудова конференція про маркетинг в соцмережах
Буквально кілька годин тому в БЦ “Парус”, що не далеко від станції метро Кловська завершилась ще одна чудова конференція, організатором котрої (як і два тижні тому Semcamp) виступила компанія Promodo разом з GreenPR. Про тренди, кейси і соцмережі далі.Спочатку кілька слів про саму організацію. Цього разу було декілька “фішок” – це і віртуальний футбол, так звана карта “чекінів”, де кожен міг відзначити місто з якого приїхав. На відміну від SEMcamp, тут вже було 2-секції, тому послухати одночасно всіх доповідачів не було фізичної можливості, хоча це впринципі не так важливо – кожен міг вибрате те, що йому до душі.
Так вийшло, що більшу частину часу я пробув у першому залі.
Розпочалась конференція із доповіді на тему “Лучшие кейсы мировых рынков” від Даміра Халілова (GreenPR). Доволі так пізнавально і цікаво.
Прийшлось забігти на кілька хвилин у други зал, де була тема “Механизмы вирусной активности в социальных сетях – что работает и почему” від Романа Гавриша (Aimbulance). Дуже цікаво, шкода що прийшов практично на кінець. Побачив хіба що частину кейсу про Citroen.
Далі знову перемістився у перший зал, де була тема “Зачем нужна стратегия в SMM, чем отличается SMM-кампания от SMM-проекта”, Юрий Гладкий (Grape Ukraine), доволі так змістовно.
Оксана Завойко з Prodigi мала тему “SMM в центре Digital-стратегии – как интегрироваться с другими активностями”. Оксана поділилась власними думками про майбутніми прогнозами, за її словами за 5-7 років інтернет буде великою соцмережою.
Дуже цікавою і смішною у другому залі була доповідь “Как спрогнозировать стоимость и результаты рекламной кампании в SMM. Только факты и цифры!”, Максим Юрин (Red Keds Creative Agency). Дуже позитивно – чекаю на викладення відео і презентації.
По обіді в першому залі виступав Федір Овчинников “Использование блога для продвижения бизнеса”. Як виявилось Федір справжня зірка підприємництва. Він поділився власним досвідом і власне про те, як пишучи в бізнес-блог можна отримати цільову аудиторію, розвинути бізнес і зрештою заробити гроші. Дуже цікаво і практично.
Ілля Перекопський з Вконтакте розказав про рекламні можливості цієї соцмережі, власне так і звучала офіційно назва доповіді “Рекламные возможности социальной сети ВКонтакте”
Дуже практичною і цікавою була доповідь “Измерение эффективности в Social media marketing” від Ярослава Ажнюка (Prodigi), особливо для есемемщиків.
Насправді послухати все (навіть з якоїсь однієї секції) було важкувато тому чесно признаюсь, що декого я просто проігнорував.
Потрапив на доповідь від Олексія Орапа (YouScan), котрого знаю ще з тих часів, коли Олексій підвозив на uasmcamp. Цього разу доповідь була на тему “Мониторинг социальных медиа в Украине и России: результаты исследования”. Олексій привів дані власного дослідження ринку моніторингу соціальних медіа – дуже корисно і цікаво. Особливо запам’яталась цифра 41% опитаних (з майже 200) на моніторинг затрачують близько 100$.
Доповідь “Практические примеры использования социальной активности покупателей с целью увеличения продаж интернет-магазина” від Владислава Флакса (OWOX) в першу чергу була корисна власникам інтернет-магазинів. З доповіді можна було зрозуміти, як соцмережі можуть працювати на прибуток у контексті інтернет-магазину. Цікаво
Ну і практично під завершення конференції виступив Слава Баранський, доповідь котрого практично розтягнули на цитати. Слава розказав про “Будущее социального веба и тренды в SMM”. Кілька разів доповідь обривали суцільним сміхом залу чи оплесками. Чого лише вартує цитата: “Чому всі за mobile сервіси? Тому що комп’ютера немає в туалеті, а телефон є” 🙂
Ну і на завершення відбувся інтерактивний публічний спіч по темах: “Ценообразование на рынке SMM-маркетинга”, “Как правильно выбрать подрядчика. In-house vs Agency” (модератор – Артур Оруджалиев).
На завершення хотілось би подякувати всім хто приклався до організації цього чудового заходу – все пройшло просто на найвищому рівні. Було весело, цікаво і пізнавально. Дякую!
Ще фотографії є у Facebook та Google+
Постовий: Після хорошого заходу обов’язково хочеться кудись піти? Зверніть увагу на ресторан киев, де смачно та затишно