Зустріч з командою Яндекс.Пробки
Власне сьогодні ми з Ігорем @druh_opryshok продовжили наш ІТ-марафон, котрий триває з 28 січня ще однією подією від відомої компанії на ІТ-ринку СНД – “Яндекс”. Цього разу було запропоновано всім охочим зустрітись із командою Яндекс.Пробок.
Все відбувалось у бізнес-центрі “Парус” по вул.Мечникова, 2. Дуже крутий зал – все на найкращому рівні. Отже прийшовши завчасно отримали пакет з інформматеріалами і іншими бонусами (про які далі) ну і ще був час попити чаю, кави, соку і зїсти щось смачненького.
Зустріч
На зустрічі орієнтовно зібралось 50-60 людей, чимало було журналістів профільних видань (маю на увазі автомобільну тематику) ну і звичайні ЗМІ також присутні були (біля нас сидів представник Газети по-київськи). Слідкувати за подією можна було традиційно в твіттері за хештегом #yaprobki.
Власне як і було обіцяно захід розпочався майже в 11, тобто пунктуально. Що вразило найбільше – то кількість фото-відео техніки, лише на відео знімало десь порядка 3-4 камер, або і більше. Про фотоапарати я взагалі мовчу.
Присутнім було показано дві презентації від представників московського офісу Яндекса – 1) Євгеній Гребенніков “Как работают Яндекс.Пробки” і 2) Леонід Медніков “Пробки в Києві”. Що вразило – якість роздаточних матеріалів – фактично нічого не потрібно було занотовувати, все було у інформ-пакеті.
Власне в першій докладі акцентувалась увага на алгоритм і нюанси в роботі Яндекс.Пробок. Описувати її всю думаю не варто, все наглядно можна побачити в документах вище. Але хотів би акцентувати увагу на тому як все працює. Виявляється кінцева картинка, котру бачить користувач – це результат величезної роботи. Коротко етапи можна описати так:
- мобільні користувачі передають дані (gps-координати, швидкість і напрям);
- аналізатор прив’язує дані з мобільних пристроїв до реальних доріг;
- агрегатор усереднює інформацію і показує її наближено до реального стану на дорогах;
- далі виводиться загальноміська карта пробок з балами пробок;
- все це створює шар на Яндекс.Картах і мобільних пристроях.
В першій презентації було ще багато цікавого, все і не опишеш. Слід буде подивитись відео, котре буде дещо пізніше.
У другій презентації Леонід Медніков розповів про Пробки в Києві, про те як власне вони створюються, фіксуються, як обчислюються середній бал по місту. Окрім того було показано статистику по місяцям, дням тижня, вплив снігу на пробки, завантаженість доріг протягом годин дня.
Окрім того Леонід розказав про дослідження компанії про так звані “вузькі місця” на дорогах Києва, на основі статистики. Доречі цей аналіз роздали по закінченню зустрічі в друкованому вигляді і виклали в інтернеті, скачати можна тут.
Після презентацій було доволі багато запитань від аудиторії, на котрі окрім московських яндексоїдів ще відповідали і представники київського офісу.
Як і було написано в програмі закінчилось все в 12.30. Опісля зустрічі всіх чекав невеличкий фуршет, за що Яндексу дуже дякую. Було дуже смачно 🙂
P.S. Традиційно фотки Ігора Стефурака :), ну не дожився я ще до своєї власної камери.
P.S.S. Як і обіцяв, вміст інформпакета від Яндекса – власне сам пакет з логотипом, два інформаційних проспекти по тематиці доповідей, фірмовий блокнот, закладки-календар, ручка і прикольна пластмасова штука, з котрої можна робити різні фігури – підставку для телефона і т.п. речі, теж з адресою yandex.ua
Яндекс рішає)))
палюбасу 🙂
На ті всі Яндекси-шмандекси-корки дивлюся скептично, щоб не сказати критично Попробую пояснити. Десь два роки назад Тьома, той, хто російський дизайнер тіпа, зробив автопробіг по Україні. Для орієнтації в просторі і в часі використовував навігатори різних провайдерів, і українських також. Його висновок – українська навігація по багатьох параметрах була кращою від російської. Далі, Росія, попри нехарапутність своєї системи орієнтації ГЛОНАСС, всіма правдами і неправдами проштовхує свій продукт. Тут не справа патріотичності. А справа державної безпеки. Усі провайдери послуг навігації можуть впливати на дані, що транслюються, нагадаю про авіакатстрофу під Смоленськом, коли загинула практично вся верхівка уряду Польщі. Технічно такі авіакатастрофи… Читати далі »
та до чого тут навігація. карти і так не Яндексові, а куповані. мова йде про пробки на дорогах Києва і великих міст. Зрештою в Гугла також є такі технології, щоправда в нас поки вони не дуже дієві (здається є тільки Київ)